h4g.com.ua – це гарантія якості виробів для вашого саду, адже ми завжди прагнемо вдосконалюватися та пропонуємо лише висококласний товар – будь то садовий вироб чи рослина. Кожна рослина проходить декілька етапів сортування та перевірки якості, перед тим як потрапити до вас. Компанія House4garden піклується про своїх клієнтів, адже для нас дуже важливий зворотній зв’язок та ваша думка. Перш за все ми хочемо, щоб ви були задоволені.
Як діє гарантія якості? Наш товар – це готові садові вироби та живі рослини. На жаль, при транспортуванні поштовими службами, рослини можуть в дорозі пошкодитися або підсохнути. Якщо, з тих чи інших причин, посадковий матеріал прийшов до Вас у незадовільному стані, у Вас є право на компенсацію. Тому не поспішайте розчаровуватися про витрачені кошти.
Ми повертаємо Вам гроші, якщо: 1) Якість отриманих рослин/виробу не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживий). 2) Рослина суттєво відрізняється від заявленої 3) Вам надійшов не той виріб, що Ви замовляли.
Обов’язкові умови повернення коштів: 1) Надсилайте свою скаргу тільки на наш e-mail – house4garden@gmail.com У листі детально опишіть свою проблему та номер замовлення. Зробіть фото неякісного товару та прікрепить до свого листа. В окремих випадках оператор може попросити у Вас інші докази. 2) Розгляд претензії може бути від 2 до 7-и робочих днів. 3) Коли Ваше рішення про компенсацію буде задовільне, то ми повертаємо гроші у вигляді знижки на наступне замовлення або у вигляді грошових коштів на вказані реквізити протягом 1-3 робочий днів. УВАГА! Якщо у Вас є питання по правильній посадці рослин, будь ласка напишіть нам на е-мейл: house4garden@gmail.com або на наш номер в вайбер або Телеграм та пройдіть безкоштовну консультацію. Будь ласка, враховуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі для росту рослин погодні умови). У окремих випадках наша Служба підтримки може запросити додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації, яка буде впливати на рішення про компенсацію. У будь якому випадку, наша ціль – йти на зустріч усім нашим клієнтам, щоб Ви були задоволені якістю нашого обслуговування.
Законні умови повернення товару і грошових коштів. Керуючись Законом України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991г. №1023-ХІІ, ми готові повернути Ваші гроші в разі: – після отримання товару, якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою і ін., І з дати його придбання не пройшло 14 днів. – якщо Ви виявили заводський дефект товару, ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо Вам кошти.